Zasady wysyłki
- Zasady wysyłki
- Koszt wysyłki SZCZEGOLOWY
- WYGLĄD SADZONEK ZALEŻNIE OD PORY ROKU
- Odbiór roślin na miejscu
- Polityka dotycząca cookies
- Koszt wysyłki, waga doniczek
- Koszt wysyłki za granicę Polski
- odstąpienie od umowy
- Tak pakujemy zamówienia
- punkty Lojalnościowe
- Klauzula Informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych przez; rosliny-magda.pl RODO
Proszę przeczytać poniższe uwagi WYSYŁKA JESIENIĄ I WIOSNĄ, KOSZT WYSYŁKI oraz REGULAMIN naszego sklepu przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z ich akceptacją.
Zamówienia w sklepie gospodarstwa można składać przez cały
rok, jednak ich realizacja następuję w okresie kiedy rośliny są w stanie
wegetacji.
Dokładne terminy wysyłki zależą od pogody, przybliżone podajemy przy
opisie roślin. Zamówienia składane w okresie od listopada do kwietnia to forma
przedsprzedaży.
Zazwyczaj zamówienia wysyłamy nie wcześniej niż 15 marca i nie później niż 15 grudnia. Wysyłka zamówień składanych od listopada/grudnia do kwietnia odbywa się wg kolejności zgłoszeń i wpłat, sukcesywnie do końca maja.
Dokładniej terminy opisujemy TU
Istnieje możliwość, po indywidualnych ustaleniach, wysyłki zamówienia w ściśle
określonym terminie.
W okresie kiedy rośliny mają mało zielonej masy- wczesna wiosna- istnieje możliwość wysyłki również w dni przedświąteczne ale ocena każdorazowo zależy od zawartości danego zamówienia.
Nie dowozimy roślin osobiście, przesyłki dostarczają firmy przewozowe, w godzinach od 8 do 16 tej, przesyłką priorytetową.
w imieniu kupującego, który opłaca koszty związane z wysyłką i opakowaniem roślin.
Nie ma możliwości umówienia się z kurierem na indywidualne godziny dostaw. Można natomiast odebrać zamówione rośliny osobiście na terenie gospodarstwa.
Wpłaty nie dzielimy
na rośliny i wysyłka.
Zgodnie z wyborem formy płatności, należy całość należnej kwoty wpłacić na
konto, lub całość u kuriera.
W tytule wpłaty należy podać nazwisko zamawiającego (koniecznie, jeśli jest inne
niż nazwisko właściciela konta) lub numer zamówienia.
Dane adresowe umieszczone w zamówieniu to dane do wysyłki paczki, dane
zamawiającego -jeśli są inne- można umieścić w polu -uwagi.
W jedną paczkę wysyłaną kurierem możemy zapakować rośliny, które wraz z ziemią i
doniczkami
nie mogą przekroczyć wagi 30kg, jest to ok 20-60 roślin. Zamówienia większe są
pakowane w przesyłki wielopaczkowe lub palety -
koszt wysyłki
zgodnie z cennikiem kuriera
i ustalonymi na naszej stronie rabatami
W przypadku braku roślin, które mogą być spowodowane wieloma czynnikami- zimowe
wypady, wiosenne przymrozki, choroby- jest kilka sposobów postępowania.
- jeżeli klient w uwagach wyraźnie zaznaczy, że brakującą roślinę można
zamienić na inną- podobną, wymienimy roślinę. Inaczej powstała nadpłata zostanie
zwrócona na wskazane konto lub na konto z którego została dokonana wpłata.
Ewentualnie niewielkie kwoty są wkładane razem z roślinami do paczki.
-przy
pobraniu, zamówienie zostanie wysłane bez brakujących roślin.
-jeśli nie ma możliwości zwrotu nadpłaty-brak kontaktu ze strony klienta- a
wpłaty dokonano na poczcie w ajencji lub poprzez systemy płatności internetowej- powstała w ten sposób nadpłata
zostanie przekazana na konto jednej z organizacji pożytku publicznego
działających w naszym regionie.
Wszystkie byliny, które są w zimowym uśpieniu czekają na wysyłkę aż
najpóźniejsza roślina z zamówienia rozpocznie wegetację.
Byliny wysyłane w początkowym okresie wegetacji, kiedy wychylają się z ziemi nie
wyglądają atrakcyjnie, dlatego jeśli atrakcyjność sadzonki w momencie ich
wysyłki jest jednym z podstawowych warunków złożenia zamówienia, proszę ustalić
termin wysyłki nie wcześniej niż III dekada maja.
Zgodnie z tą informacja nie przyjmujemy reklamacji na to że
np. pierwiosnek w listopadzie jest za mały, bo nie ma liści i dlatego niezgodny
z naszym wyobrażeniem pierwiosnka. Ta roślina jest po prostu w bezlistnym
okresie wegetacji, nie jest mała ale uśpiona na okres zimy i to jest jak
najbardziej pełnowartościowa sadzonka w okresie listopad- kwiecień.
Sklep dokłada starań aby zabezpieczyć sadzonki w transporcie, ale zdarza się uszkodzony liść, złamana pojedyncza gałązka. Zazwyczaj uszkodzenia takie nie mają wpływu na wzrost roślin i nie są powodem do reklamacji. Każdy przypadek jest oceniany indywidualnie.
Zdjęcia widniejące na stronach opisu poszczególnych roślin są zdjęciami
przedstawiającymi dorosłe rośliny. Mają służyć wstępnej orientacji klienta, co do koloru kwiatów,
wielkości oraz pokroju dorosłej rośliny. To nie są zdjęcia wysyłanych sadzonek.
Zdjęcia sadzonek to rośliny w doniczkach i jako żywe
sadzonki, są w różnym okresie wegetacji, mają inny wygląd w marcu-kwietniu, inny
w czerwcu a jeszcze inny pod koniec sezonu.
Przedmiotem sprzedaży są zawsze sadzonki a nie dorosłe rośliny.
W dniu wysyłki roślin zostaje również wysłana stosowna
informacja o wysyłce, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail.
Dlatego proszę dokładnie wpisywać adres w formularzu zamówienia i często
sprawdzać skrzynkę poczty email.
Wszystkie pytania w związku w zasadami wysyłki, terminami, roślinami, zdjęciami
roślin należy kierować na adres e-mail;
kontakt@rosliny-magda.pl
Wiosną, w związku ze specyfiką pracy, kontakt telefoniczny jest utrudniony,
łatwiej skontaktować się z nami pod adresem email
Życzę zadowolenia z kupionego towaru i zapraszam do korzystania z mojej oferty w
przyszłości.
Dziękuję i pozdrawiam
Anna Wójcicka