Obecnie składane zamówienia zostaną wysłane po 3 czerwca, w związku ze świętem Bożego Ciała i ryzykiem utknięcia roślin w magazynach
Save to shopping list
Create a new shopping list

Zasady wysyłki

 

Proszę przeczytać poniższe uwagi  WYSYŁKA JESIENIĄ I WIOSNĄ,  KOSZT WYSYŁKI oraz  REGULAMIN  naszego sklepu przed złożeniem zamówienia. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z ich akceptacją.

Zamówienia w sklepie gospodarstwa można składać przez cały rok, jednak ich realizacja następuję w okresie kiedy rośliny     są w stanie wegetacji. 
Dokładne terminy wysyłki zależą od pogody, przybliżone podajemy przy opisie roślin. Zamówienia składane w okresie od listopada do kwietnia to forma przedsprzedaży.

Zazwyczaj zamówienia wysyłamy nie wcześniej niż 15 marca i nie później niż 15 grudnia. Wysyłka zamówień składanych od listopada/grudnia do kwietnia odbywa się wg kolejności zgłoszeń i wpłat, sukcesywnie do końca maja.

Dokładniej terminy opisujemy TU
 
Istnieje możliwość, po indywidualnych ustaleniach, wysyłki zamówienia w ściśle określonym terminie.

W okresie kiedy rośliny mają mało zielonej masy- wczesna wiosna- istnieje możliwość wysyłki również w dni przedświąteczne ale ocena każdorazowo zależy od zawartości danego zamówienia.

Nie dowozimy roślin osobiście, przesyłki dostarczają firmy przewozowe, w godzinach od 8 do 16 tej, przesyłką priorytetową.

w imieniu kupującego, który opłaca koszty związane z wysyłką i opakowaniem roślin.  

Nie ma możliwości umówienia się z kurierem na indywidualne godziny dostaw. Można natomiast odebrać zamówione rośliny osobiście na terenie gospodarstwa.

Wpłaty nie dzielimy na rośliny i wysyłka.
Zgodnie z wyborem formy płatności, należy całość należnej kwoty wpłacić na konto, lub całość u kuriera. 

W tytule wpłaty należy podać nazwisko zamawiającego (koniecznie, jeśli jest inne niż nazwisko właściciela konta) lub numer zamówienia.
Dane adresowe umieszczone w zamówieniu to dane do wysyłki paczki, dane zamawiającego -jeśli są inne- można umieścić w polu -uwagi.

W jedną paczkę wysyłaną kurierem możemy zapakować rośliny, które wraz z ziemią i doniczkami
 nie mogą przekroczyć wagi 30kg, jest to ok 20-60 roślin. Zamówienia większe są pakowane w przesyłki wielopaczkowe lub palety -
koszt wysyłki  zgodnie z cennikiem kuriera i ustalonymi na naszej stronie rabatami
W przypadku braku roślin, które mogą być spowodowane wieloma czynnikami- zimowe wypady, wiosenne przymrozki, choroby- jest kilka sposobów postępowania.
 - jeżeli klient w uwagach wyraźnie zaznaczy, że brakującą roślinę można zamienić na inną- podobną, wymienimy roślinę. Inaczej powstała nadpłata zostanie zwrócona na wskazane konto lub na konto z którego została dokonana wpłata.  Ewentualnie niewielkie kwoty są wkładane razem z roślinami do paczki.
-przy pobraniu, zamówienie zostanie wysłane bez brakujących roślin.
 -jeśli nie ma możliwości zwrotu nadpłaty-brak kontaktu ze strony klienta- a wpłaty dokonano na poczcie w ajencji lub poprzez systemy płatności internetowej- powstała w ten sposób nadpłata zostanie przekazana na konto jednej z organizacji pożytku publicznego działających w naszym regionie.
 
Wszystkie byliny, które są w zimowym uśpieniu czekają na wysyłkę aż najpóźniejsza roślina z zamówienia rozpocznie wegetację.

Byliny wysyłane w początkowym okresie wegetacji, kiedy wychylają się z ziemi nie wyglądają atrakcyjnie, dlatego jeśli atrakcyjność sadzonki w momencie ich wysyłki jest jednym z podstawowych warunków złożenia zamówienia, proszę ustalić termin wysyłki nie wcześniej niż III dekada maja.

Zgodnie z tą informacja nie przyjmujemy reklamacji na to że np. pierwiosnek w listopadzie jest za mały, bo nie ma liści i dlatego niezgodny z naszym wyobrażeniem pierwiosnka. Ta roślina jest po prostu w bezlistnym okresie wegetacji, nie jest mała ale uśpiona na okres zimy i to jest  jak najbardziej pełnowartościowa sadzonka w okresie listopad- kwiecień.
Sklep dokłada starań aby zabezpieczyć sadzonki w transporcie, ale zdarza się uszkodzony liść, złamana pojedyncza gałązka. Zazwyczaj uszkodzenia takie nie mają wpływu na wzrost roślin i nie są powodem do reklamacji. Każdy przypadek jest oceniany indywidualnie.
Zdjęcia widniejące na stronach opisu poszczególnych roślin są zdjęciami przedstawiającymi dorosłe rośliny. Mają służyć wstępnej orientacji klienta, co do koloru kwiatów, wielkości oraz pokroju dorosłej rośliny. To nie są zdjęcia wysyłanych sadzonek.

Zdjęcia sadzonek to rośliny w doniczkach i jako żywe sadzonki, są w różnym okresie wegetacji, mają inny wygląd w marcu-kwietniu, inny w czerwcu a jeszcze inny pod koniec sezonu.
Przedmiotem sprzedaży są zawsze sadzonki a nie dorosłe rośliny.

W dniu wysyłki roślin zostaje również wysłana stosowna informacja o wysyłce, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. Dlatego proszę dokładnie wpisywać adres w formularzu zamówienia i często sprawdzać skrzynkę poczty email.
Wszystkie pytania w związku w zasadami wysyłki, terminami, roślinami, zdjęciami roślin należy kierować na adres e-mail;

kontakt@rosliny-magda.pl

Wiosną, w związku ze specyfiką pracy, kontakt telefoniczny jest utrudniony, łatwiej skontaktować się z nami pod adresem email
Życzę zadowolenia z kupionego towaru i zapraszam do korzystania z mojej oferty w przyszłości.

Dziękuję i pozdrawiam

Anna Wójcicka

IdoSell Trusted Reviews
4.78 / 5.00 614 reviews
IdoSell Trusted Reviews
2021-06-27
fast delivery and beautiful seedlings
2021-06-11
best
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
I DO NOT AGREE
I AGREE, I WANT TO GO TO THE WEBSITE
pixel